Ir al contenido principal

Convocatoria bolsas comedor Concello Coruña


Hoxe martes 5 de abril de 2016, publícanse no BOP da Coruña as bases que rexerán a nova convocatoria do Programa de Bolsa comedor do Concello da A Coruña para o curso 2016-2017.

O prazo para solicitalas é do 6 ao 22 de abril, ambos os dous incluídos, e realizarase preferentemente nos Rexistros municipais.

Na propia convocatoria, que se achega en pdf, figuran os Anexos 1 e 2 que se deben presentar, debidamente cubertos e asinados, xunto co resto da documentación xustificativa que se recolle na Base 8 da convocatoria. Achéganse por separado por se son de interese.

Aínda que gran parte dos requisitos e condicións manténse como en convocatorias anteriores, cómpre sinalar a principal, que é que tódolos centros públicos de infantil e primaria (CEIP), secundaria (IES) e de educación especial (CEE, sexa cal sexa a súa titularidade), teñencobertura TOTAL do coste do seu comedor escolar. Inclúese polo tanto o IES Elviña (o único con comedor) e o CEE Ntra. Sra. de Lourdes-Aspronaga, centro de educación especial concertado.

A información e os impresos pódénse obter na web municipal de servizos sociais
(www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

Programa municipal de traballo con familias
Concello da Coruña

Comentarios

Entradas populares de este blog

APERTURA PREINCRICIÓNS AAEE, RENOVACIÓN FAMILIAS SOCIAS E COMEDOR 2023/24

  El próximo 26 de julio haremos apertura de inscripciones de las actividades extraescolares. Como siempre, la preinscripción será para familias socias y debe hacerse a través de la aplicación. No os olvidéis de marcar también el seguro y la declaración responsable. Encontraréis toda la información de las AAEE ofertadas en nuestro blog y RRSS con anterioridad a abrir el plazo para poder organizaros. Como en años anteriores, la renovación como familia socia será automática, excepto para el alumnado de sexto que ya promocionó. En este caso no tenéis que hacer nada, se os dará de baja de forma automática. Aquellas familias que, no siendo de 6º, no quieran seguir siendo socias de la ANPA, deberán enviar un escrito a milnenos@gmail.com antes del 15 de agosto expresando este deseo. Por favor, revisad la información para aseguraros de que todos los menores están registrados en el curso que les corresponde y los datos de contacto de las familias están correctos. El alta en comedor , madrugado

Convocatoria y bases del concurso de disfraces y carteles para la fiesta del Carnaval del ANPA Milnen@s

1.- El OBJETO de esta comunicación es establecer las bases de la convocatoria del Concurso de disfraces con material reciclado y de carteles para la fiesta del “Carnaval del Anpa Milnen@s”, fiesta que el Anpa organizará el viernes 1 de MARZO, EN EL PABELLÓN DE LABAÑOU-COCHERAS entre las 17:00 y las 20:00 AVISO IMPORTANTE : Puesto que este curso nuestro número de niños/as socios excede de 480 (y los aprox. 800 padres/madres) y el aforo no llegará a tanto, no podrán participar familias no socias ni de otros centros educativos. Solo participarán familias socios/as “de alta” antes de cerrar el plazo para solicitar invitaciones 2.- PARTICIPANTES: En el concurso de carteles, podrán participar en cada categoría de premio todos los niños y niñas de Educación Infantil y Primaria escolarizados en el centro. Cada uno de ellos podrá presentar un único trabajo, siendo condición indispensable que las obras sean originales e inéditas, es decir, que anteriormente no fueran presentadas en otros co